Subscribe News Feed Subscribe Comments

Just for You ♬


Хайр гэж юу болохыг ч мэдэлгүй тэр хүнд би сэтгэл алдарлаа. Тэр надад зөндөө их хайртайг миний хажууд байхгүй байсан ч би мэдэрдэг. Миний хажууд байхад энэ дэлхий ертөнцөд зөвхөн тэр бид хоёр л байгаа юм шиг... Хайр яаж ийм өвөрмөц мэдрэмжийг төрүүлдэг юм болоо? Хайр яагаад эрс тэс чанартай байдаг юм болоо? Үнэхээр сайхан мэдрэмжийг төрүүлдэг хэрнээ бас уйлуулдаг, сэтгэлийг минь зовоодог. Одоог хүртэл яаж хайрлахыг мэдэхгүй би түүнийгээ өөрийнхөөрөө хайрлаж, нэг ч хором бодохгүй байж чаддаггүй. 

Миний бүх бодол түүнтэй холбоотой байдаг. Ёоо, заримдаа сэтгэл зүрхийг минь, санаа бодлыг минь тайван байлгадаггүй сонин хайр юм аа. Тэр бусдаас юугаараа өөр гээд, юугаараа илүү гээд миний сэтгэлийг татаад байдаг юм болоо? Харилцаад үзэхээр бусадтай адилхан мөртлөө цээжин дотор цахилгаан гүйдэл мэт эвгүйхэн мөртлөө энэ хүн чиний онцгой нэгэн шүү гэж багйаа юм шиг мэдрэмж төрүүлдэг. Тэр намайг гомдоосон ч гэсэн, уйлуулсан ч гэсэн би түүнийгээ хайрлахгүй байж чадахгүй, түүнийгээ гэсэн бодол миний сэтгэлд оршсоор байх юм. Хайрын бурхан тэнгэр гэж байдаг бол бид хоёрыг адислаж өгөөч. Цаг хугацаа хэдий хэр өнгөрлөө ч гэсэн түүнд өгсөн миний хайр үгүй болохгүйг би сайн мэдэж байна. Харин чи...?





БИ ЧАМД ХАЙРТАЙ

/Би чамд хайртай гэдэг үгнээс гоё үг байдагсан бол
ганцхан чамдаа л хэлэх байсан. Би чамаасаа хайртай гэдэг
үгийг харамлахгүй ээ хонгор минь... /





Wonder Girls - Nobody (Rainstone Remix)


***  I want nobody nobody But you
I want nobody nobody But you
난 다른 사람은 싫어 니가 아니면 싫어
I want nobody nobody nobody nobody
***
난 싫은데 왜 날 밀어내려고 하니 자꾸 내말은 듣지 않고
왜 이렇게 다른 남자에게 날 보내려 하니 어떻게 이러니
날 위해 그렇단 그 말 넌 부족하다는 그 말
이젠 그만해 넌 나를 알잖아 왜 원하자도 않는걸 강요해
***
난 좋은데 난 행복한데 너만 있으면 돼 너 바랄게 없는데
누굴 만나서 행복 하란 거야 난 널 떠나서 행복할 수 없어
날 위해 그렇단 그 말 넌 부족하다는 그 말
말이 안되는 말이란 걸 왜 몰라 니가 없이 어떻게 행복해
***
I don't want nobody body body
I don't want nobody body body
나는 정말 니가 아니면 니가 아니면 싫단 말야


제발 그만해 stop baby 내가 너 없이 어떻게 행복해
말이 안돼 그러니 그만해 내가 아무것도 피료 없다고
말한 것 철 없는 소리라 생각하고 만거야
뭐야 내가 원하는건 오직 너야
힘들어도 난 니 옆에서 힘들어 할거야
그러니 보내지마 내 손을 놓지마
I don't want nobody nobody nobody nobody but you


***Би чамаас өөр хэнийг ч хүсэхгүй байна
Би чамаас өөр хэнийг ч хүсэхгүй байна
Өөр хүнд дургүй, чи л биш бол
Чамаас өөр хэнийг ч хүсэхгүй байна
***
Би хүсэхгүй байхад яагаад намайг түлхээд дандаа миний үгийг сонсохгүй
Яагаад ингээд өөр хүн рүү явуулах гээд байгаа юм бэ яаж чадаж байгаа юм бэ
Миний төлөө тэгж байна гэсэн үг чи дулимаг байна гэсэн тэр үг
Одоо боль л доо чи намайг мэдэж байгаа ш дээ яагаад хүсэхгүй хүчээр ингээд байгаа юм бэ
***
Надад сайхан байна би аз жаргалтай байна
чи л байхад болно илүү хүсэх зүйл байхгүй
Өөр хэнтэй уулзаад аз жаргалтай бай гээв
би чамаас холдоод аз жаргалтай байж чадахгүй
Миний төлөө тэгж байна гэсэн тэр үг чи дутуу дулимаг байна гэсэн тэр үг
Хэлэхгээгүй үгээ яагаад хэлж байгаа юм бэ мэдэхгүй, чи байхгүй бол яаж
аз жаргалтай байх юм бэ
***
Би өөр хэнийг ч хүсэхгүй байна
Би өөр хэнийг ч хүсэхгүй байна
Би үнэхээр чи л биш бол чи л биш бол хүсэхгүй гэж байна


Гуйж байна одоо боль л доо зогсооч хонгор минь чи байхгүй бол
би яаж аз жаргалтай байх юм бэ
Ингэж хэлж болохгүй болохоор одоо боль л доо надад өөр юу ч хэрэггүй
Ухаан бодолгүй хэлсэн үгээ бодоод үз л дээ
Аан гээч, миний хүсэж байгаа зүйл зөвхөн чи
Хэцүү байсан ч би чиний хажууд л байвал хамаагүй
Тийм болохоор намайг битгий явуулаач гараас минь бүү тавиач
Би өөр хэнийг ч хүсэхгүй байна зөвхөн чамайг л...

0 comments:

 
TNB | Distributed by Deluxe Templates