Subscribe News Feed Subscribe Comments

Star earrings~


Сүүлийн үед надад одтой ээмэг зөндөө их таалагдаад ямаршүү ээмэгнүүд байна вэ гээд интернетээс хайгаад үзтэл хөөрхөн хөөрхөн ээмэгнүүд зөндөө байна. Би ийм ээмэгтэй болмоор байна. Гэхдээ нэг газар эд нар шиг хөөрхөн ээмэг байна лээ. Хаана байсныг нь хэлэхгүй ээ нтр... хэхэхэ. Миний зүрхэнд орших тэр надад "би үргэлж чинийхээ од нь байж өдөр ч шөнө ч, хэзээд ч чамтайгаа байх болно. Би чамд хайртай" гэж хэлж байсан. Тиймээс өдөр ч шөнө ч хамт, бас надад тэр Од байгаасай гэж хүсээд Мара чинь одонд дуртай болов хаха.



Надад энэ зөндөө таалагдсан ...














Бас энэ өвөрмөц гоё санагдав ...













Бас энэ, Ёооо го го шүү .. Тийм байгаа биз дээ?

























1 comments:

Anonymous said...

haaaaaaaaaaay

 
TNB | Distributed by Deluxe Templates