Subscribe News Feed Subscribe Comments

Sneakers 2010 ~ Таалагдаад байхын


                                                  Кетний 2010 оны шинэ загвар ямар ямар загвар гарсан байна үзье даа.  Ууг нь зөвхөн өөртөө таалагдсан кетнүүдээ оруулъя гэж бодсон боловч уншигчидаа хүндлээд ер нь шинээр гарсан загваруудыг оруулахаар боллоо. Дундуур өөрийнхөө сонирхож байгаа кетнүүд дээрээ юум хум бичээд надад ямар нь таалагдаад байгааг мэдүүлье. Ер нь ууг нь би энэ блогдоо нээхдээ зөвхөн өөртөө таалагдсан зүйлсээ оруулаад уншигчид миний юунд дуртайг гэгээн оюун ухаандаа таалан болгоогоод намайг ямар хүн байна вэ гэдгийг мэдүүлэх гэж байсан юм ... Тэр одоо өнгөрсөн ... Тэглээ ч өөртөө таалагдсан дээрээ юм бичиж байгаа юм чинь, тийм ээ? ккк


Эхлээд ерөөсөө Го Го загваруудыг нь үзүүлье дараа нь өөртөө таалагдсанаа... Надад таалагдсанууд нь ч гэсэн 2010 оных шүү... 


















Swarowski - Jeremy Scott ийн уран бүтээл гэнэ шүү ардуудаа!!! "Angel Wing"
Энэ пүүяийг өмсзөн шаажийвал амьд явахгүй байхдаа тэ., ха ха ха. Золиг гэж... 








































Одоо надад таалагдаж байгаанууд нь шүү... Check it OUT!!!




Энэ нь илүү илүү илүү таалагдаж байна. Тэнд миний дуртай ★ ★ ★












0 comments:

 
TNB | Distributed by Deluxe Templates